Saturday 3 December 2011

kesunyian

hmmmm...sunyi  idupku skrg..Airell lak dah ikut opah balik kg..dah 2 minggu kat kg..katenye nak gi kubur adik Iman..ingat xnak bg airell ikut opah n atok balik kedah..tp dah memandangkan opah n atok nak main2 ngn cucu dorg, aku izinkan lah...lagipun cuti skolah..sian lak kat dia...
Ya Allah, sedih lak bile airell xde...Ya Allah, Kau dah ambil Iman sebelum sempat aku berikan ksih dan sygku..Kau berikanlah aku kesempatan mendidik dan menjaga airell hingga ke akhir hayatku...
Airell penawar hatiku...
Airell memang teringin utk menimang adik..Jenuh juge nak xplain kat dia cos dia tanye mane baby?
Kami ckp, "Allah dah ambik adik Iman..kite xleh jage adik Iman...Adik Iman kat syurga..Allah jage..
Airell seakan faham..bile aku nangis, dia akan cakap, "mama, jangan nangis yer...Abang ade, abang ade..(sambil memeluk mama)
Airell, mama rindukan airell..hujung bulan 12 mama n papa akan balik kedah..rindu nak ke pusara adik Iman..
Muhammad Airell Iskandar adalah penawar hati mama..
Muhammad Iman (arwah) juga adalah penawar hati mama...
mama sygkan kalian berdua walau mama xsempat melihat kalian membesar bersama....


airell bucuk

2 comments:

  1. Insyaallah, nnt Airell dan arwah Iman akan ada adik lagi

    ReplyDelete
  2. awak masih bertuah kerana masih ada Airell .. sedangkan ada orang lain yg hilang kesemuanya.

    terima kasih kerana sudi follow blog saya.

    ReplyDelete